Lujza Oriňáková

Bakalářská práce

Franchising ako stratégia vstupu na trh

Franchising as a market entry strategy
Abstract:
The main object of this work is to determine the factors that may affect entrepreneurs in choosing franchise concept and try to propose steps how to proceed and what to take into account when choose the concept. The theoretical part explains some basic concepts of franchising, its features and both - advantages and disadvantages for franchisees. Also contains clarification of the key concepts as are …více
Abstract:
Cieľom bakalárskej práce je stanoviť faktory, ktoré podnikateľov ovplyvňujú pri výbere franchisingového konceptu a navrhnúť kroky ako postupovať a čo zohľadniť pri výbere franchisingového konceptu. V teoretickej časti sú vysvetlené základné pojmy týkajúce sa franchisingu, jeho charakteristické znaky a výhody a nevýhody pre franchisanta. Objasnená je problematika poplatkov, franchisingovej zmluvy a …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2016
  • Vedoucí: doc. Ing. Lenka Turnerová, CSc.
  • Oponent: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v Praze

Vysoká škola hotelová v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví