Bc. Marie ŠVÁBOVÁ
Bachelor's thesis
Propagační aktivity Lázně Velichovky a.s.
Promotional activities Lázně Velichovky a.s.
Abstract:
Bakalářská práce s názvem Propagační aktivity Lázně Velichovky a. s. pojednává o způsobu, jak tyto lázně byly propagovány v letech 2004 - 2008. V první teoretické části jsou obsaženy odborné informace týkající se propagace destinace cestovního ruchu se zaměřením na lázeňství. V praktické části je popsána propagace lázní zhodnocení této činnosti a případná doporučení, jak by se mělo postupovat dál, …moreAbstract:
This Bachelor{\crq}s Thesis entitled ``Promotional Activities of Lázně Velichovky a. s.{\crq}q deals with the method in which this spa was promoted in the period 2004 - 2008. The theoretical section contains specialist information relating to promotion of tourist destinations with a focus on balneology. The practical section describes promotion of the spa, assessment of these activities and any possible …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 8. 2009
Identifier:
10695
Thesis defence
- Date of defence: 25. 8. 2009
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
ŠVÁBOVÁ, Marie. Propagační aktivity Lázně Velichovky a.s.. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 14. 08. 2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and communication studies / Marketing communications
Theses on a related topic
-
Využití moderních komunikačních nástrojů na propagaci destinace cestovního ruchu - Praha 2
Nikola Jindřichová -
Influencer marketing v rámci propagace destinace v cestovním ruchu
Veronika Rozumová -
Propagace destinace cestovního ruchu se zaměřením na vybrané segmenty zákazníků
Veronika Veselá -
Film jako nástroj propagace destinace cestovního ruchu
Michaela Lagínová -
Propagace České republiky jako destinace cestovního ruchu na Tchaj-wanu
Hana Benešová -
Propagace Polska jako destinace cestovního ruchu v komparaci s vybranými státy Evropy
Jitka Jarmová -
Analýza marketingové propagace turistické oblasti Chodska a návrh dalších možností
Mlnaříková Mlnaříková -
INFOBUS OLOMOUCKÉHO KRAJE JAKO NÁSTROJ PROPAGACE DESTINACE CESTOVNÍHO RUCHU
Roman Zídek