Propagační aktivity Lázně Velichovky a.s. – Bc. Marie ŠVÁBOVÁ
Bc. Marie ŠVÁBOVÁ
Bakalářská práce
Propagační aktivity Lázně Velichovky a.s.
Promotional activities Lázně Velichovky a.s.
Anotace:
Bakalářská práce s názvem Propagační aktivity Lázně Velichovky a. s. pojednává o způsobu, jak tyto lázně byly propagovány v letech 2004 - 2008. V první teoretické části jsou obsaženy odborné informace týkající se propagace destinace cestovního ruchu se zaměřením na lázeňství. V praktické části je popsána propagace lázní zhodnocení této činnosti a případná doporučení, jak by se mělo postupovat dál, …víceAbstract:
This Bachelor{\crq}s Thesis entitled ``Promotional Activities of Lázně Velichovky a. s.{\crq}q deals with the method in which this spa was promoted in the period 2004 - 2008. The theoretical section contains specialist information relating to promotion of tourist destinations with a focus on balneology. The practical section describes promotion of the spa, assessment of these activities and any possible …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 8. 2009
Identifikátor:
10695
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 8. 2009
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠVÁBOVÁ, Marie. Propagační aktivity Lázně Velichovky a.s.. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 14. 08. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Využití moderních komunikačních nástrojů na propagaci destinace cestovního ruchu - Praha 2
Nikola Jindřichová -
Influencer marketing v rámci propagace destinace v cestovním ruchu
Veronika Rozumová -
Propagace destinace cestovního ruchu se zaměřením na vybrané segmenty zákazníků
Veronika Veselá -
Film jako nástroj propagace destinace cestovního ruchu
Michaela Lagínová -
Propagace České republiky jako destinace cestovního ruchu na Tchaj-wanu
Hana Benešová -
Propagace Polska jako destinace cestovního ruchu v komparaci s vybranými státy Evropy
Jitka Jarmová -
Analýza marketingové propagace turistické oblasti Chodska a návrh dalších možností
Mlnaříková Mlnaříková -
INFOBUS OLOMOUCKÉHO KRAJE JAKO NÁSTROJ PROPAGACE DESTINACE CESTOVNÍHO RUCHU
Roman Zídek