Analýza segmentů trhu hotelu CENTRO Hustopeče a.s. – Bc. Hana KINCLOVÁ
Bc. Hana KINCLOVÁ
Diplomová práce
Analýza segmentů trhu hotelu CENTRO Hustopeče a.s.
The Market Segment Analysis of the Hotel CENTRO Hustopeče a.s.
Anotace:
Tato diplomová práce se zaměřuje na segmentaci trhu hotelu CENTRO Hustopeče a.s. Cílem práce je definovat jednotlivé segmenty dle zvolených segmentačních kritérií, provést sběr a analýzu dat týkajících se počtu zákazníků a dle nalezených výsledků navrhnout firmě možné způsoby marketingové komunikace pro zvolené segmenty. Teoretická část se zabývá segmentací trhu, marketingem cestovního ruchu a konkrétními …víceAbstract:
The thesis focuses on the market segment analysis of the hotel CENTRO Hustopeče a.s. The aim of the thesis is to define segments according to chosen segmentation criteria, to collect and analyze data connected with the amount of customers and to recommend the possibilities of marketing communication for chosen segments. The theoretical part deals with market segmentation, tourism marketing and particular …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 11. 2015
Zveřejnit od: 25. 11. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Jan Závodný Pospíšil, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KINCLOVÁ, Hana. Analýza segmentů trhu hotelu CENTRO Hustopeče a.s.. Olomouc, 2015. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 25.11.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 25. 11. 2015 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Humanitní studia / Anglická filologie - Aplikovaná ekonomická studia
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum v oblasti softwarových licencí na B2B trhu
Ondřej Čarný -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků
Lucie Cuberková -
Marketingový výzkum v oblasti online fakturačních aplikací
Ondřej Nečas -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem
Lucie Prášková -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků vybraného podniku
Vendula Vorlová -
Marketingový výzkum produktu
Samuel Ifebe -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem
Filip Bojko -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků ve vybraném podniku cestovního ruchu
Stella Kolářová
Název
Vložil
Vloženo
Práva