Analýza moderních technologií v obchodě ve vybraném maloobchodním řetězci – Ing. Ondřej Mikolášik
Ing. Ondřej Mikolášik
Bakalářská práce
Analýza moderních technologií v obchodě ve vybraném maloobchodním řetězci
The analysis of modern technologies use in selected retail chain
Anotace:
Téma bakalářské práce je „Analýza moderních technologií ve vybrané maloobchodní jednotce“. Hlavním cílem této práce je analýza a možnosti uplatnění moderních technologií ve zvoleném maloobchodním řetězci včetně návrhu na zlepšení v této oblasti. Dílčím cílem této práce je provést dotazníkové šetření a zjistit, jak tuzemští zákazníci vnímají moderní technologie v maloobchodě. Teoretická část se popisuje …víceAbstract:
The topic of my thesis is "Analysis of modern technologies in selected retail company“ main objective of this work is to analyze the modern technology in selected retail company. The theoretical part deals what is retail, the basic distribution and gradual evolution. Furthermore, the theoretical part describes the modern technologies that are currently used. In particular, the self-checkout, e-shop …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/dxg4z/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2014
- Vedoucí: Ing. Lukáš Kučera
- Oponent: Ing. Josef Medek
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MIKOLÁŠIK, Ondřej. \textit{Analýza moderních technologií v obchodě ve vybraném maloobchodním řetězci}. Online. Bakalářská práce. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/sirnik/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Výzkum spokojenosti zákazníků vycházející z marketingového mixu ve společnosti Tesco stores a.s.
Linda Rosenbaumová -
Spokojenost zákazníků s nástroji marketingového mixu ve společnosti Tesco Stores
Petra Jelínková -
CSR společnosti Tesco Stores a.s. a její vliv na spotřební chování zákazníků
Adam Potůček -
Analýza věrnostního programu spol. Tesco Stores ČR a.s. - Tesco Clubcard
Hanna Hayova -
Inovace zákaznického prožitku ve společnosti Tesco Stores ČR a.s.
Tereza ŠULANOVÁ -
Kariérní rozvoj zaměstnanců ve společnosti Tesco Stores a.s.
Sabina Motalíková -
Ekologie a třídění odpadů ve společnosti Tesco Stores ČR a. s. - strategie pro zapojení spotřebitelů
Kateřina Buráková -
Strategická analýza spoločnosti Tesco Stores ČR a. s.
Mário Tomkó