Nikola KONŮPKOVÁ

Bachelor's thesis

Úprava marketingové komunikace společnosti OKIM s.r.o.

Modification of marketing communication of OKIM s.r.o.
Anotácia:
Marketingová komunikace (propagace) je jednou z částí marketingového mixu. Studie prokázaly důležitost šíření povědomí o značce a kladného vztahu zákazníka k ní. OKIM je znám především pro svůj prodej vozů Škoda - tento fakt má své přínosy, ale také způsobuje zastínění značky OKIM značkou Škoda. Z těchto důvodů se tato práce zaměřila na přípravu podkladů pro úpravu marketingové komunikace společnosti …viac
Abstract:
Markting communication (promotion) is one of the components of the marketing mix. Studies have proven the importance of spreading brand awareness and cultivating a positive customer relationship with it. OKIM is primarily known for selling Škoda cars - this fact has its benefits, but also causes OKIM´s brand name to be overshadowed by the Škoda brand name. For these reasons, this thesis focuses on …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2023
Zverejniť od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: doc. RNDr. Marta Žambochová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KONŮPKOVÁ, Nikola. Úprava marketingové komunikace společnosti OKIM s.r.o.. Ústí nad Labem, 2023. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

JAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM

Faculty of Social and Economic Studies

Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Economics and Management