Ing. Michal Muláček

Bachelor's thesis

Společenská funkce a marketingová strategie kladenského Domu kultury

An Assessment of Kladno Cultural Centre's Social Function and Marketing Communications
Abstract:
Tato bakalářská práce je zaměřena na Dům kultury Kladno, jeho efektivnost, vnímaní v očích návštěvníků a společenskou funkci. Manažerem společnosti Dystan s.r.o. byl proveden průzkum u cílové skupiny návštěvníků budovy Domu kultury. Tato společnost je z pozice dlouhodobého správce a provozovatele budovy odpovědna za většinu kulturního a společenského dění v rámci statutárního města Kladna a jeho okolí …more
Abstract:
The bachelor’s thesis deals with the Kladno Cultural Centre, its efficiency, corporate image in the eyes of visitors and social function. A questionnaire survey, carried out by the manager of Dystan s.r.o., was focused on the target group of the Kladno Cultural Centre’s visitors. Being in the position of a long-term administrator and operator, to a large extent, this company is responsible for cultural …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 20. 6. 2014
  • Supervisor: PhDr. Ladislava Knihová, MBA
  • Reader: Ing. Pavel Klička

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní