Společenská funkce a marketingová strategie kladenského Domu kultury – Ing. Michal Muláček
Ing. Michal Muláček
Bachelor's thesis
Společenská funkce a marketingová strategie kladenského Domu kultury
An Assessment of Kladno Cultural Centre's Social Function and Marketing Communications
Abstract:
Tato bakalářská práce je zaměřena na Dům kultury Kladno, jeho efektivnost, vnímaní v očích návštěvníků a společenskou funkci. Manažerem společnosti Dystan s.r.o. byl proveden průzkum u cílové skupiny návštěvníků budovy Domu kultury. Tato společnost je z pozice dlouhodobého správce a provozovatele budovy odpovědna za většinu kulturního a společenského dění v rámci statutárního města Kladna a jeho okolí …moreAbstract:
The bachelor’s thesis deals with the Kladno Cultural Centre, its efficiency, corporate image in the eyes of visitors and social function. A questionnaire survey, carried out by the manager of Dystan s.r.o., was focused on the target group of the Kladno Cultural Centre’s visitors. Being in the position of a long-term administrator and operator, to a large extent, this company is responsible for cultural …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2014
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/g4odg/
Thesis defence
- Date of defence: 20. 6. 2014
- Supervisor: PhDr. Ladislava Knihová, MBA
- Reader: Ing. Pavel Klička
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Koncepce marketingové strategie Filharmonie Bohuslava Martinů ve Zlíně
Markéta Suchánková -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Návrh marketingové strategie jógového studia
Zuzana Kroužková -
Koncepce armády České republiky v národním a mezinárodním měřítku
Petr Kotásek -
Marketingová koncepce konkrétního podniku
Iva Průšová -
Marketingová komunikační strategie značky Volba spotřebitelů
Tereza Štorchová -
Marketingová strategie oslav 75. výročí založení JAMU pro Hudební fakultu
Gabriela Vojtičková -
Marketingová strategie podniku
Ivana Šiftová