Společenská funkce a marketingová strategie kladenského Domu kultury – Ing. Michal Muláček
Ing. Michal Muláček
Bakalářská práce
Společenská funkce a marketingová strategie kladenského Domu kultury
An Assessment of Kladno Cultural Centre's Social Function and Marketing Communications
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřena na Dům kultury Kladno, jeho efektivnost, vnímaní v očích návštěvníků a společenskou funkci. Manažerem společnosti Dystan s.r.o. byl proveden průzkum u cílové skupiny návštěvníků budovy Domu kultury. Tato společnost je z pozice dlouhodobého správce a provozovatele budovy odpovědna za většinu kulturního a společenského dění v rámci statutárního města Kladna a jeho okolí …víceAbstract:
The bachelor’s thesis deals with the Kladno Cultural Centre, its efficiency, corporate image in the eyes of visitors and social function. A questionnaire survey, carried out by the manager of Dystan s.r.o., was focused on the target group of the Kladno Cultural Centre’s visitors. Being in the position of a long-term administrator and operator, to a large extent, this company is responsible for cultural …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/g4odg/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2014
- Vedoucí: PhDr. Ladislava Knihová, MBA
- Oponent: Ing. Pavel Klička
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Koncepce marketingové strategie Filharmonie Bohuslava Martinů ve Zlíně
Markéta Suchánková -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Návrh marketingové strategie jógového studia
Zuzana Kroužková -
Koncepce armády České republiky v národním a mezinárodním měřítku
Petr Kotásek -
Marketingová koncepce konkrétního podniku
Iva Průšová -
Marketingová komunikační strategie značky Volba spotřebitelů
Tereza Štorchová -
Marketingová strategie oslav 75. výročí založení JAMU pro Hudební fakultu
Gabriela Vojtičková -
Marketingová strategie podniku
Ivana Šiftová