Ing. Michal Muláček

Bakalářská práce

Společenská funkce a marketingová strategie kladenského Domu kultury

An Assessment of Kladno Cultural Centre's Social Function and Marketing Communications
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřena na Dům kultury Kladno, jeho efektivnost, vnímaní v očích návštěvníků a společenskou funkci. Manažerem společnosti Dystan s.r.o. byl proveden průzkum u cílové skupiny návštěvníků budovy Domu kultury. Tato společnost je z pozice dlouhodobého správce a provozovatele budovy odpovědna za většinu kulturního a společenského dění v rámci statutárního města Kladna a jeho okolí …více
Abstract:
The bachelor’s thesis deals with the Kladno Cultural Centre, its efficiency, corporate image in the eyes of visitors and social function. A questionnaire survey, carried out by the manager of Dystan s.r.o., was focused on the target group of the Kladno Cultural Centre’s visitors. Being in the position of a long-term administrator and operator, to a large extent, this company is responsible for cultural …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 6. 2014
  • Vedoucí: PhDr. Ladislava Knihová, MBA
  • Oponent: Ing. Pavel Klička

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace