Projekt poznávacího zájezdu do Vratislavi pro českou cestovní kancelář – Bc. et Bc. Kristýna Černá
Bc. et Bc. Kristýna Černá
Bachelor's thesis
Projekt poznávacího zájezdu do Vratislavi pro českou cestovní kancelář
A Project of the Package Tour to Wroclaw for a Czech Tour Operator
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá oblastí organizovaného cestovního ruchu, konkrétně realizací a technikou zájezdové a průvodcovské činnosti. Cílem práce je vytvoření návrhu modelového poznávacího zájezdu do města Vratislavi na jihozápadě Polska. Jejím praktickým výstupem je poté detailní itinerář pro průvodce. Práce je rozdělena do pěti kapitol. První kapitola představuje základní vhled do problematiky …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with the area of organized tourism, specifically with the realization and technique of package tours and guiding. The aim of the thesis is to create a project of model excursion tour to city of Wroclaw, situated in the south-west Poland. The practical result of the thesis is detailed itinerary for a tour manager. This thesis is divided into five chapters. The first chapter …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 5. 2016
Identifier:
https://is.muni.cz/th/pf9hm/
Thesis defence
- Date of defence: 8. 6. 2016
- Supervisor: Mgr. et Mgr. Michal Przybylski
- Reader: Mgr. Markéta Páralová Tardy, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
Philology / Polish with orientation on Commercial Practice, Services and Travel
Theses on a related topic
-
Zvýšení turistické atraktivity města Zlína nabídkou nových forem průvodcovských služeb
Tereza Švihálková -
A project of a crowdfunding campaign
A K M Zakaria -
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
The Influence of a Used Discount Rate on a Valuation of an Investment Project
Anastasia Botsman -
Development of a Methodology for Determining the Objectives & Targets of a Project Organization
Kateřina Ferlíková -
Use of data analytics in IT project management: A case study of a pharmaceutical company
Anna Kassirova -
Poznávací zájezd na Island
Tereza Líčková -
Poznávací zájezd po Portugalsku
Jana Niemczyková