Projekt poznávacího zájezdu do Vratislavi pro českou cestovní kancelář – Bc. et Bc. Kristýna Černá
Bc. et Bc. Kristýna Černá
Bachelor's thesis
Projekt poznávacího zájezdu do Vratislavi pro českou cestovní kancelář
A Project of the Package Tour to Wroclaw for a Czech Tour Operator
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá oblastí organizovaného cestovního ruchu, konkrétně realizací a technikou zájezdové a průvodcovské činnosti. Cílem práce je vytvoření návrhu modelového poznávacího zájezdu do města Vratislavi na jihozápadě Polska. Jejím praktickým výstupem je poté detailní itinerář pro průvodce. Práce je rozdělena do pěti kapitol. První kapitola představuje základní vhled do problematiky …viacAbstract:
This bachelor thesis deals with the area of organized tourism, specifically with the realization and technique of package tours and guiding. The aim of the thesis is to create a project of model excursion tour to city of Wroclaw, situated in the south-west Poland. The practical result of the thesis is detailed itinerary for a tour manager. This thesis is divided into five chapters. The first chapter …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 5. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/pf9hm/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2016
- Vedúci: Mgr. et Mgr. Michal Przybylski
- Oponent: Mgr. Markéta Páralová Tardy, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsBachelor programme / odbor:
Philology / Polish with orientation on Commercial Practice, Services and Travel
Práce na příbuzné téma
-
Zvýšení turistické atraktivity města Zlína nabídkou nových forem průvodcovských služeb
Tereza Švihálková -
A project of a crowdfunding campaign
A K M Zakaria -
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
The Influence of a Used Discount Rate on a Valuation of an Investment Project
Anastasia Botsman -
Development of a Methodology for Determining the Objectives & Targets of a Project Organization
Kateřina Ferlíková -
Poznávací zájezd na Island
Tereza Líčková -
Poznávací zájezd po Portugalsku
Jana Niemczyková -
Poznávací zájezd po Tenerife
Barbora Blažková