Internetový marketing kulturní instituce – Hana Pláteníková
Hana Pláteníková
Diplomová práce
Internetový marketing kulturní instituce
Internet Marketing of Cultural Non-profit Organization
Anotace:
Diplomová práce se zabývá charakteristikou a porovnáním dvou nástrojů marketingu na internetu: Pay per click reklamou v AdWords a reklamou na sociální síti Facebook. Teoretická část popisuje internetový marketing jako komplexní systém, charakterizuje specifické výhody a omezení jednotlivých vstupních kanálů a aktuální trendy ve vývoji. V praktické části jsou doporučené postupy aplikovány na reklamní …víceAbstract:
The thesis deals with characterization and comparison of two marketing tools on the Internet: Pay per click advertising in AdWords and advertising on the social media network Facebook. The theoretical part describes internet marketing as a complex system; it characterizes the specific advantages and limitations of individual input channels and current trends in their development. In the practical part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 7. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/70540
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2017
- Vedoucí: Barbara Hucková
- Oponent: Hana Mathauserová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/70540
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Výkonnostní marketing na facebookovém profilu společnosti ESCUBE, s.r.o.
Iva Ambrosová -
Marketing ve vyhledávačích - praktické dopady
Filip Juřica -
Výkonnostní internetový marketing
Ilona Podlahová -
Výkonnostní marketing pro expanzi startup pracovního portálu na vybraných trzích
Tereza Jakschová -
Výkonnostní online marketing v event managementu
Jiří Skala -
Performance marketing online
Markéta Hamaďáková -
Internetový marketing prostřednictvím výkonnostní PPC reklamy ve vybrané firmě
Ondřej Svoboda -
Marketingové plánování firmy Svět z dronu a strategie reklamních kampaní pro její digitální marketing
Vladimír Merta