Synkreze teorie a praxe v klavírní pedagogice na základním stupni uměleckého vzdělávání – BcA. Monika Czajkowská
BcA. Monika Czajkowská
Bakalářská práce
Synkreze teorie a praxe v klavírní pedagogice na základním stupni uměleckého vzdělávání
Coherence of theory and praxis in elementary piano teaching
Anotace:
Anotace Bakalářská práce „Synkreze teorie a praxe v klavírní pedagogice na základním stupni uměleckého vzdělávání“ pojednává o prolínání a vzájemném působení teoretických poznatků a praktické klavírní pedagogiky na elementárním stupni uměleckého vzdělávání. V osmi kapitolách se práce dotýká několika nejdůležitějších otázek, které si musí klást každý pedagog klavírní hry. Cílem je především zdůraznit …víceAbstract:
Annotation The bachelor thesis „Coherence of theory and praxis in elementary piano teaching” deals with the interference and mutual impact of theoretical knowledge and practical piano teaching on the elementary level of artistic education. In eight captures the thesis focuses on several most important questions which all piano teachers should ask themselves. The main aim is to point out the importance …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 2. 2013
Identifikátor:
https://is.jamu.cz/th/gjkdp/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 2. 2013
- Vedoucí: prof. MgA. Alena Vlasáková
- Oponent: doc. Mgr. Vladimíra Sláviková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
CZAJKOWSKÁ, Monika. \textit{Synkreze teorie a praxe v klavírní pedagogice na základním stupni uměleckého vzdělávání}. Online. Bakalářská práce. Brno: Janáčkova akademie múzických umění, Hudební fakulta. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/skfwtd/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Janáčkova akademie múzických umění v Brně, Hudební fakultahttps://is.jamu.cz/th/gjkdp/
Janáčkova akademie múzických umění v Brně
Hudební fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hudební umění / Klavírní pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Ticho jako organizační princip elementární nástrojové hry
Milada NEJDLOVÁ -
Motiv jako pracovní stimul ve vyučovací hodině pro elementární ročníky na základní umělecké škole
Karla Koutná -
Zdary a nezdary začínajícího pedagoga klavírní hry
Veronika Veškrnová -
Ilona Štěpánová Kurzová - pedagog a interpret
Jan Škrobánek