Predicting e-commerce website performance using user behaviour – Bc. Martin Rozprým
Bc. Martin Rozprým
Master's thesis
Predicting e-commerce website performance using user behaviour
Predicting e-commerce website performance using user behaviour
Anotácia:
Cílem této práce je vytvořit model pro predikování výkonu komerčních webových stránek na základě dat o chování zákazníků. Výzkum se zaměřuje na myšlenku, že chování zákazníků ve sféře elektronických obchodů se částečně odvíjí od chování v tradičních fyzických obchodech. Proto modely využívají syntézu proměnných inspirovaných v předchozích výzkumech elektronických obchodů a také proměnných založených …viacAbstract:
This thesis develops a predictive model for e-commerce website performance using customer behaviour data. The research focuses on the idea that customer behaviour in the e-commerce sphere can be partially abstracted from physical retailing. Therefore, the models use a synthesis of predictors from previous e-commerce research with a number of predictors created on the basis of in-store behaviour from …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2023
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/hpnl8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2023
- Vedúci: doc. Ing. Daniel Němec, Ph.D.
- Oponent: Ing. Michaela Kecskésová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / odbor:
Mathematical and Statistical Methods in Economics / Mathematical and Statistical Methods in Economics
Práce na příbuzné téma
-
Market Segmantation and Analysis of Customer Behaviour
Ekaterina Mochalova -
Development of e-commerce - analysis of customer behaviour and preferences when buying apparel
Aleksandra Kim -
Customer behaviour in e-commerce
Sampras Femi Robert -
Customer Behaviour
Tereza Pavelková -
Czech customer´s purchasing behaviour at the market of cosmetics
Martina Ropická -
Symbolické metody strojového učení a rozhodovací stromy
Vojtěch Habrnal -
Vstupní zařízení používající strojové učení
Maxym Kostevych -
Investigating security vulnerabilities in E-Commerce web applications and designing countermeasures to improve their security
Prashant Ghanshyambhai Gadhiya