Hodnocení B2C marketingové komunikace obchodního centra – Bc. Adam Šafránek
Bc. Adam Šafránek
Master's thesis
Hodnocení B2C marketingové komunikace obchodního centra
Shopping Centre B2C Marketing Communication Evaluation
Abstract:
Diplomová práce se zaměřuje na problematiku B2C marketingové komunikaceobchodního centra, hodnocení její efektivnosti a její optimalizaci.Teoretická část je vypracována na základě rešerše relevantních literárních zdrojůa pojednává o charakteristice marketingové komunikace, současným trendům a jejichpoužití v maloobchodním prostředí a řízení obchodních center. Práce též věnuje pozornostmetodám situační …moreAbstract:
This thesis focuses on the issue of Shopping Centre B2C Marketing Communication,evaluation of its effectiveness and its optimization.The theoretical part is based on research of relevant literary sources and deals withthe characteristics of marketing communication, current trends and their use in the retailenvironment and the management of shopping centres. This thesis also focuses on methodsof situational …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 4. 2020
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Lucie Kvasničková Stanislavská, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠAFRÁNEK, Adam. \textit{Hodnocení B2C marketingové komunikace obchodního centra}. Online. Master's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2020. Available from: https://theses.cz/id/sku3ht/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / field:
Economics Policy and Administration / Business Administration
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace vybrané politické strany
Sabina Rosecká -
Moderní formy marketingové komunikace a jejich uplatnění v praxi
Jakub Hrabák -
Marketingová komunikace v sektoru komerčních realit
Lucie Slámová -
Marketingové a komerční komunikace CK Čedok.
Eva Loucká -
Marketingová komunikace komerčních pojišťoven na sociálních médiích
Jiří Havránek -
Vizuální komunikace pro nekomerční organizaci
Hynek Král -
Marketingová komunikace divadla komerčního a neziskového typu
Terezie Taberyová -
Specifika komerční komunikace k cílové skupině senioři
Zuzana Menšíková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights