Proměny televizní reklamy na potraviny – Petra KŘÍŽENECKÁ
Petra KŘÍŽENECKÁ
Bakalářská práce
Proměny televizní reklamy na potraviny
Transformations of TV commercial to foodstuff
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá proměnami televizních reklam zaměřených na potraviny. Cílem práce je zjistit, které jazykové a nonverbální prostředky reklamy tohoto druhu se v určitém období nejvíce využívají a zachycení jejich proměn. Proměny se týkají také délky reklamních spotů. K porovnání těchto jevů dochází na základě provedené analýzy. Ta byla provedena na vzorku šestnácti reklam z různých časových …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the changes of TV commercials focused on foodstuff. The main target is to find out which linguistic and nonlinguistic means are used the most in certain period of time and capture their changes. The transformations also affects the lenght of the advertising spots. Comparison to these changes is done by an analysis of this matter. Firstly, the advertisments from socialism …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Ilona Balkó, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KŘÍŽENECKÁ, Petra. Proměny televizní reklamy na potraviny. Ústí nad Labem, 2019. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Český jazyk pro média a veřejnou sféru
Práce na příbuzné téma
-
Verbální a neverbální prostředky persvaze na českých a německých billboardech
Marie SOCHOROVÁ -
Stylistické aspekty neverbální komunikace v oblasti bulvární žurnalistiky
Pavla Pilchová -
Porovnání prostředků a funkcí neverbální komunikace na prvním a druhém stupni základní školy
Veronika Česká -
Specifické jazykové a řečové prostředky v interpelacích poslanců.
Martina BOROVCOVÁ -
Sociální reklama, reklama neziskových organizací v ČR
Markéta Kujelová -
Srovnávací reklama z pohledu práva nekalé soutěže se zaměřením na podmínky její přípustnosti
Nikolas Bihary -
Reklama na tabákové výrobky
Jáchym Patloka -
Reklama jako obraz kultury
Alena Povolná