Projekt inovace image firmy OLMAN spol. s r. o. – Ivana OLEJÁROVÁ
Ivana OLEJÁROVÁ
Diplomová práce
Projekt inovace image firmy OLMAN spol. s r. o.
The project innovation company image OLMAN spol. s r. o.
Anotace:
Diplomová práce se zabývá projektem inovace image firmy OLMAN spol. s r.o. Teoretická část na základě odborné literatury popisuje jednotlivé oblasti firemní identity a jejich vliv na utváření image. V praktické části je analyzován a vyhodnocen současný stav firemní identity a popsán skutečný image tak, jak ho vidí a vnímají zákazníci firmy. Odhalená slabá místa byla východiskem pro zpracování projektu …víceAbstract:
The thesis deals with the project of the OLMAN Limited Company corporate image innovation. Based on special literature, the Theoretical Part describes the particular spheres of the corporate identity and the influence on the formation of the corporate image. In the Practical Part, the author analyses and evaluates the current status of the corporate identity and describes a real corporate image as …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2011
Identifikátor:
21280
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
OLEJÁROVÁ, Ivana. Projekt inovace image firmy OLMAN spol. s r. o.. Zlín, 2011. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 02. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Firemní kultura a společenská odpovědnost
Adriana Sailerová Rothová -
Společenská odpovědnost firem jako součást firemní kultury
Jan Abrahám -
Společenská odpovědnost firmy a její vliv na firemní image
Iveta Košárková -
Společenská odpovědnost kosmetické firmy Yves Rocher a její vliv na firemní image
Karolina Koutná -
Společenská odpovědnost firem a její vliv na firemní image
Stanislav Grec -
Společenská odpovědnost firmy a její vliv na firemní image
Martin Červený -
Společenská odpovědnost firmy Patagonia a její vliv na firemní image
Tadeáš Bělík -
Firemní kultura, společenská odpovědnost a interní komunikace společnosti Česká rafinérská a její marketing
Nikola Vejdělková