Projekt inovace image firmy OLMAN spol. s r. o. – Ivana OLEJÁROVÁ
Ivana OLEJÁROVÁ
Master's thesis
Projekt inovace image firmy OLMAN spol. s r. o.
The project innovation company image OLMAN spol. s r. o.
Abstract:
Diplomová práce se zabývá projektem inovace image firmy OLMAN spol. s r.o. Teoretická část na základě odborné literatury popisuje jednotlivé oblasti firemní identity a jejich vliv na utváření image. V praktické části je analyzován a vyhodnocen současný stav firemní identity a popsán skutečný image tak, jak ho vidí a vnímají zákazníci firmy. Odhalená slabá místa byla východiskem pro zpracování projektu …moreAbstract:
The thesis deals with the project of the OLMAN Limited Company corporate image innovation. Based on special literature, the Theoretical Part describes the particular spheres of the corporate identity and the influence on the formation of the corporate image. In the Practical Part, the author analyses and evaluates the current status of the corporate identity and describes a real corporate image as …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2011
Identifier:
21280
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
OLEJÁROVÁ, Ivana. Projekt inovace image firmy OLMAN spol. s r. o.. Zlín, 2011. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 02. 05. 2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Management and Marketing
Theses on a related topic
-
Firemní kultura a společenská odpovědnost
Adriana Sailerová Rothová -
Společenská odpovědnost firem jako součást firemní kultury
Jan Abrahám -
Společenská odpovědnost firmy a její vliv na firemní image
Iveta Košárková -
Společenská odpovědnost kosmetické firmy Yves Rocher a její vliv na firemní image
Karolina Koutná -
Společenská odpovědnost firem a její vliv na firemní image
Stanislav Grec -
Společenská odpovědnost firmy a její vliv na firemní image
Martin Červený -
Společenská odpovědnost firmy Patagonia a její vliv na firemní image
Tadeáš Bělík -
Firemní kultura, společenská odpovědnost a interní komunikace společnosti Česká rafinérská a její marketing
Nikola Vejdělková