Identifikace konkurenční výhody podniku – Sára Melárová
Sára Melárová
Bakalářská práce
Identifikace konkurenční výhody podniku
The Company Competitive Advantage Identification
Anotace:
Cílem této bakalářské práce, na téma Identifikace konkurenční výhody podniku, je provést zjištění konkurenčních výhod ve vybraném papírnictví. V teoretické části jsou popsány pojmy související s podnikem a jeho okolím, s konkurencí a dále jednotlivé metody, které jsou použity v praktické části. V závěru této práce je provedena diskuze, kde jsou vyhodnoceny získané výsledky, popsány konkurenční výhody …víceAbstract:
The aim of this bachelor´s work on Identification of a competitive advantage for a business is to identify competitive advantages in selected stationery. The theoretical section describes concepts related to the business and its surroundings, with competition, as well as individual methods that are used in the practical part. This work concludes with a discussion where the results obtained are evaluated …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2020
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/140138
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 7. 2020
- Vedoucí: Marcela Papalová
- Oponent: Pavlína Opatřilová
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Analyza marketingového mixu vybrané společnosti
Marie Suchánková -
Strategická analýza vnějšího prostředí konkrétního podniku s využitím Porterova modelu pěti sil.
Markéta Albrechtová -
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Analýza lyžařského areálu jako podklad k rekonstrukci hotelu v lyžařském prostředí
Adam Klíma -
Strategická analýza a tvorba strategie
Markéta Žilková -
Analýza marketingových komunikačních nástrojů ve společnosti Hama s.r.o.
Tom Trepeš -
Strategická analýza konkrétního podniku
Petr Toman -
Ekonomická analýza vybraného podniku
Alisa Botsula