Vnímaný vliv etického kodexu na činnosti pracovníků České televize Brno při práci na sociálních sítích – Tereza TICHÁ
Tereza TICHÁ
Bachelor's thesis
Vnímaný vliv etického kodexu na činnosti pracovníků České televize Brno při práci na sociálních sítích
The perceived influence of the Code of Ethics on the activities of employees of Česká televize Brno working on social networks
Anotácia:
Výzkumná bakalářská práce se zabývá etickým kodexem České televize pro činnost novinářů České televize pro používání sociálních sítí. První část poskytuje teoretický podklad pro lepší orientaci ve zkoumané oblasti. Věnuje se terminologii, za pomocí odborné literatury definuje sociální sítě, veřejnoprávní média a novinářskou etiku. Výzkum je postavený na konkrétním vzorku editorů sociálních sítí v redakci …viacAbstract:
The research bachelor thesis deals with the Code of Ethics of the Czech Television for the activities of journalists of the Czech Television for the use of social media. The first part provides a theoretical basis for a better orientation in the researched area. It focuses on terminology, defines social media, public media and journalistic ethics with the help of professional literature. The research …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Tomáš Holešovský
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
TICHÁ, Tereza. \textit{Vnímaný vliv etického kodexu na činnosti pracovníků České televize Brno při práci na sociálních sítích}. Online. Bakalárska práca. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Faculty of Arts. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/slf0c7/.
Jak správně citovat práci
TICHÁ, Tereza. Vnímaný vliv etického kodexu na činnosti pracovníků České televize Brno při práci na sociálních sítích. Olomouc, 2024. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of ArtsBachelor programme / odbor:
Journalism / Journalism
Práce na příbuzné téma
-
Profesní identita editorů sociálních médií ve zpravodajství České televize
Dominika Lewczyszynová -
Analýza komunikace České televize a BBC na online sociálních sítích
Adéla Válková -
Profesní identita editorů sociálních médií ve zpravodajství České televize
Dominika Lewczyszynová -
HR marketing České televize na sociálních sítích
Thu Lan Duongová -
Grafický design ve zpravodajství České televize v porovnání se zpravodajstvím televize Nova
Jan Voharčík -
Edukace mediální gramotnosti u seniorů v programovém schématu České televize
Monika Forethová
Názov
Vložil
Vložené
Práva
Složky
Soubory
MARKLOVÁ, E.
27. 4. 2024