Specifika marketingové komunikace na čínském trhu – Miroslava KUSENDOVÁ
Miroslava KUSENDOVÁ
Bakalářská práce
Specifika marketingové komunikace na čínském trhu
Specifics of marketing communication on chinese market
Anotace:
Táto bakalárska práca pojednáva o špecifikách marketingovej komunikácie čínskeho trhu. V teoretickej časti práce sú uvedené teoretické východiská medzinárodného marketingu, marketingovej komunikácie a komunikačného mixu v medzinárodnom prostredí. Praktická časť sa zameriava na analýzu prostredia čínskeho trhu a podmienkami pre rozvíjanie marketingovej komunikácie. V závere práce sú uvedené návrhy a …víceAbstract:
This Bachelor thesis deals about specifics of marketing communication on chinese market. Theoretical part handles basic charasteristics of international marketing, marketing communication and communication mix in international environment. The analytical part focuses on analysis of environment on chinese market and conditions for developing marketing communication. In conclusion there are sugestions …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 5. 2008
Identifikátor:
9764
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2008
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KUSENDOVÁ, Miroslava. Specifika marketingové komunikace na čínském trhu. Zlín, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 23. 05. 2008
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Koncepcia medzinárodného marketingu, priklady uplatnenia v podniku
Lenka Sojková -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku - produktu
Katarína Rakuščinec -
Marketingový komunikačný mix vybraného podniku
Nina Karasová -
Marketingový komunikační mix vybrané cestovní agentury
Marek Kytka -
MARKETINGOVÝ KOMUNIKAČNÍ MIX VYBRANÉHO LÁZEŇSKÉHO ZAŘÍZENÍ X
Adam Makiš -
Komunikačný mix vo vybranej finančnej inštitúcii
Lucia Mlynáriková -
Komunikačný mix finančnej inštitúcie
Martina Kurišová -
Komunikačný mix vybranej finančnej inštitúcie
Zuzana Radošová