Miroslava KUSENDOVÁ

Bakalářská práce

Specifika marketingové komunikace na čínském trhu

Specifics of marketing communication on chinese market
Anotace:
Táto bakalárska práca pojednáva o špecifikách marketingovej komunikácie čínskeho trhu. V teoretickej časti práce sú uvedené teoretické východiská medzinárodného marketingu, marketingovej komunikácie a komunikačného mixu v medzinárodnom prostredí. Praktická časť sa zameriava na analýzu prostredia čínskeho trhu a podmienkami pre rozvíjanie marketingovej komunikácie. V závere práce sú uvedené návrhy a …více
Abstract:
This Bachelor thesis deals about specifics of marketing communication on chinese market. Theoretical part handles basic charasteristics of international marketing, marketing communication and communication mix in international environment. The analytical part focuses on analysis of environment on chinese market and conditions for developing marketing communication. In conclusion there are sugestions …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 5. 2008
Identifikátor: 9764

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2008
  • Vedoucí: Ing. Pavla Staňková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KUSENDOVÁ, Miroslava. Specifika marketingové komunikace na čínském trhu. Zlín, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 23. 05. 2008

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika