Petr SCHWARZ
Bachelor's thesis
Marketing sportovní organizace
Marketing of Sports Organization
Abstract:
Tato práce je zaměřena na specifickou oblast marketingu neziskové sportovní organizace pracující s dětmi a mládeži. Práce analyzuje marketingové aktivity, cílové skupiny a konkurenci organizace. Součásti práce je kvalitativní výzkum, který identifikuje klíčové faktory ovlivňující činnost organizace. Praktická část zpracovává plán dlouhodobé udržitelnosti, který se opírá o vícezdrojové financování a …moreAbstract:
This work is focused on a marketing of a specific area of non-profit sports organizati-on which is working with children and young people. This document analyzes marketing activities, target groups and competition organization. Part of this work is also qualitative research which identifies key factors affecting activity of the organization. The practical part handles the long-term sustainability plan …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2013
Accessible from:: 26. 4. 2013
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
SCHWARZ, Petr. Marketing sportovní organizace. Zlín, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 26.4.2013
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 26. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Analýza vícezdrojového financování NNO Domov Sue Ryder, z. ú. - příklad dobré praxe
Tamara Limburská -
Vícezdrojové financování kulturních organizací. Případová studie Kulturní centrum Cooltour Ostrava
Ondřej Sikora -
Vícezdrojové financování neziskové organizace na příkladu Občanského sdružení CZECHDESIGN.CZ
Veronika Ošťádalová -
Financování organizací neziskového sektoru
Kateřina Smolíková -
Návrh možností financování nestátních neziskových organizací
Lenka Matoušková -
Problematika vícezdrojového financování NNO
Zuzana Špalovská -
Vícezdrojové financování neziskových organizací
Vladimíra MÜLLEROVÁ -
Účetní a daňové aspekty vícezdrojového financování obecně prospěšné společnosti
Zdeňka Šanderová