Kevin Hargas
Bachelor's thesis
Analysis and Implementation of CTSports
Analýza a implementace CTSports
Abstract:
Cílem a hlavním zaměrem této Bakalářské práce je analýza úspešné implementace aplikace CT SPORTS na trh, a to jak z akademické tak z praktické perspektivy. V úvodní části práce se čtenář seznámí s hlavní myšlenkou a cílem CT SPORTS. Hlavní část studie je potérozdělena do teoretické a praktické části. Cílem části teoretické je představení prostředí start-upů, jejich hlavních procesů a analytických nástrojů …moreAbstract:
The aim and main objective of this Bachelors thesis is to get an academic, as well as a practical insight on how to successfully implement the CT SPORTS application in the German market. In the introduction the reader shall get to know the idea and purpose behind CT SPORTS. The main part of the thesis is divided into a theoretical and a practical part. The theoretical part is aiming to give the reader …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 2. 2016
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/69494
Thesis defence
- Date of defence: 22. 5. 2017
- Supervisor: Ludmila Štěrbová
- Reader: Jaroslav Halík
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/69494
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business
Theses on a related topic
-
Analýza nemeckého trhu práce v rokoch 1933-1945
Daniel Dubecký -
Analýza nákupního rozhodování spotřebitele na trhu čokoládových tabulek na českém a německém trhu
Kateřina Pokorná -
Analýza českého a německého trhu v oblasti přípravků k tlumení varroózy
Petr Půst -
Analýza německého trhu pro vstup a podnikání českých firem
Tomáš Jindra -
Analýza německého bankovního trhu se zaměřením na online sektor
Vojtěch Prchal -
Možnosti podnikání na ukrajinském a německém trhu
Lenka Scherberová -
Image značky Volkswagen na českém trhu
Šárka Štěpánková -
Analýza a návrh zlepšení marketingové strategie firmy Notino na německém trhu
Julie Polachová