David Damek
Bakalářská práce
Desková hra TransAmerica
TransAmerica Board Game
Anotace:
Práce je zaměřená na návrh a implementaci počítačové verze deskové hry TransAmerica. Cílem práce je naprogramovat velmi přesnou kopii hry s využitím grafových algoritmů v~programovacím jazyce C#. Následně návrh síťového protokolu pro možnou komunikaci více hráčů přes server.Abstract:
This work is focued on design and implemetation of board game TransAmerica to interactive vision. Main goal is to programme very precise copy of the game with of use graph algorithms in C# programing language. Then design net protocol for potential net game communication for more players.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2016
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/116148
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2016
- Vedoucí: Petr Lukáš
- Oponent: Jan Platoš
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Fakulta elektrotechniky a informatikyBakalářský studijní program / obor:
Informační a komunikační technologie / Informatika a výpočetní technika
Práce na příbuzné téma
-
Grafové algoritmy a jejich vizualizace
Matej Horniak -
Grafové algoritmy a jejich vizualizace
Jiří Šitina -
Rekurzivní algoritmy v teorii grafů
Matěj Pátek -
Grafové algoritmy: hledání maximálního toku v síti
Tomáš GAZDA -
Paralelní grafové algoritmy
Michael CHALUPA -
Designing Data-Parallel Graph Algorithms for Model Checking
Milan Češka -
Vizuální podpora výuky předmětů zabývajících se teorií grafů a grafovými algoritmy
Markéta Růtová Šťastná -
Vizuální podpora výuky předmětů zabývajících se teorií grafů a grafovými algoritmy
Tomáš Skořepa