MHD jako distributor reklamních sdělení – Bc. Marcela Lindnerová
Bc. Marcela Lindnerová
Master's thesis
MHD jako distributor reklamních sdělení
Public Transportation as a Distributor of Advertising Messages
Anotácia:
Tato práce řeší téma projektu umístění konkrétního reklamního sdělení – tedy umístění vnitřní a vnější reklamy v MHD. Tato služba je v práci pojímána jako produkt svého druhu, prodávaný reklamní agenturou. Teoreticky práce vychází ze standardního modelu marketingového mixu a mixu nástrojů marketingové komunikace a z obecných zásad projektového managementu se zaměřením na projektování reklamní kampaně …viacAbstract:
This document solves the theme of the project location specific advertising message – so the location of indoor and outdoor advertising in public transport. This service is viewed as the work product of its kind, sold by advertising agency. In theory the project is coming out from standard model marketing mix and from mixes of tools of marketing communication and from general characteristic of project …viacKľúčové slová
marketingový mix marketingový komunikační mix reklama vnitřní a vnější reklama SWOT analýza všeobecné zásady projektování projektový záměr realizační fáze projektu životní cyklus projektu umístění reklamního sdělení Marketing Mix Marketing Communication Mix Advertising Indoor And Outdoor Advertising SWOT Analysis General Principles For Design Project Plan Implementation Phase Of The Project Project Life Cycle Placing An Advertisiment
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/yl0k6/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2012
- Vedúci: PhDr. Pavel Čírtek
- Oponent: Ing. Tereza Dvořáková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Fragmentace mediálního trhu a její vliv na umístění reklamního sdělení
Klára Pollová -
Komunikační funkce a výpovědní formy reklamních sdělení
Jozefína EICHLEROVÁ -
Umístění reklamy v autorských dílech
Verona Ballay -
Marketingový mix Still Create s.r.o.
Natália Šestáková -
Personální marketing a jeho implementace ve vybrané organizaci
Pavlína Krausová -
Marketingový mix a jeho implementace
Sandra Pluhařová -
Model of design principles for the definition of data for the consistency of evaluation in Enterprise Governance of IT
Christian Hitz -
Prototype design for the Setkávač mobile application according to the UI/UX design principles
Elina Salnikova