Bc. Marcela Lindnerová

Diplomová práce

MHD jako distributor reklamních sdělení

Public Transportation as a Distributor of Advertising Messages
Anotace:
Tato práce řeší téma projektu umístění konkrétního reklamního sdělení – tedy umístění vnitřní a vnější reklamy v MHD. Tato služba je v práci pojímána jako produkt svého druhu, prodávaný reklamní agenturou. Teoreticky práce vychází ze standardního modelu marketingového mixu a mixu nástrojů marketingové komunikace a z obecných zásad projektového managementu se zaměřením na projektování reklamní kampaně …více
Abstract:
This document solves the theme of the project location specific advertising message – so the location of indoor and outdoor advertising in public transport. This service is viewed as the work product of its kind, sold by advertising agency. In theory the project is coming out from standard model marketing mix and from mixes of tools of marketing communication and from general characteristic of project …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 6. 2012
  • Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
  • Oponent: Ing. Tereza Dvořáková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní