Monika Kovačová

Bachelor's thesis

Analýza image Vysoké školy ekonomické v Praze

Image analysis - The University of Economics, Prague
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá problematikou image vzdělávací instituce. Teoretická část vysvětluje základní pojmy z marketingu -- pojem značka, řízení značky v průběhu času, image značky a metody její analýzy. Zkoumaným objektem je v praktické části Vysoká škola ekonomická v Praze. Zde je analyzována její současná image z pohledu jednotlivých cílových skupin. Cílem je zjistit silné a slabé stránky školy …more
Abstract:
This thesis deals with the image of educational institutions. The theoretical part explains the basic terms of marketing - brand, brand management over time, brand image and image analysis methods. The examined object of the practical part is The University of Economics, Prague. This section analyzes the current image from the perspective of various target groups. The aim is to find out the strengths …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 4. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 27. 5. 2015
  • Supervisor: Milan Postler
  • Reader: Přemysl Průša

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/57346

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod