Analýza image Vysoké školy ekonomické v Praze – Monika Kovačová
Monika Kovačová
Bakalářská práce
Analýza image Vysoké školy ekonomické v Praze
Image analysis - The University of Economics, Prague
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou image vzdělávací instituce. Teoretická část vysvětluje základní pojmy z marketingu -- pojem značka, řízení značky v průběhu času, image značky a metody její analýzy. Zkoumaným objektem je v praktické části Vysoká škola ekonomická v Praze. Zde je analyzována její současná image z pohledu jednotlivých cílových skupin. Cílem je zjistit silné a slabé stránky školy …víceAbstract:
This thesis deals with the image of educational institutions. The theoretical part explains the basic terms of marketing - brand, brand management over time, brand image and image analysis methods. The examined object of the practical part is The University of Economics, Prague. This section analyzes the current image from the perspective of various target groups. The aim is to find out the strengths …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/57346
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2015
- Vedoucí: Milan Postler
- Oponent: Přemysl Průša
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/57346
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Vnímání a hodnocení značky konkrétní instituce
Jan Křivka -
Image vzdělávací instituce
Markéta DAŇOVÁ -
Komunikační mix firmy Makro Cash & Carry ČR s.r.o.
Alice Peroutková -
Brand management vybrané značky
Tereza Eisenbarthová -
Brand management vybrané značky
Kateřina Csiriková -
Brand management v průmyslu rychlého občerstvení: kulturní perspektiva brandingových strategií firem a chování spotřebitelů v České republice a Ghaně
Emmanuel Selase ASAMOAH -
Brand Extension: Vstup zavedené kávové značky Tchibo do nové produktové kategorie
Kateřina Harcubová -
Marketingový komunikační mix (kampaň) pro vybrané produkty
Karel Tamme