Projekt využití nástrojů marketingového mixu při řízení gynekologicko?porodnického oddělení KNTB Zlín, a.s. – Bc. Eva Bednářová
Bc. Eva Bednářová
Diplomová práce
Projekt využití nástrojů marketingového mixu při řízení gynekologicko?porodnického oddělení KNTB Zlín, a.s.
Project Using the Tools of the Marketing Mix in the Management of Gynecological - Obstetric Department KNTB Zlín, a.s.
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na využití marketingového mixu při řízení gynekologicko- porodnického oddělení v Krajské nemocnici T. Bati, a.s., Zlín. Je rozdělena na dvě hlavní části. Teoretická část vychází z poznatků získaných z odborné literatury a popisuje zdra-votnictví, marketing ve zdravotnictví, nástroje marketingového mixu a jejich využití ve zdravotnictví. V praktické části je představeno gynekologicko …víceAbstract:
The diploma paper is focused on the use of a marketing mix at managing the gynecologic- obstetrical department in the Regional Tomas Bata hospital, joint-stock company, Zlin. It is devided into two principal sections. The theoretical part is derived from the knowledge gained from the technical literature and describes the public health sector, marketing in the public health sector, instruments of the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 8. 2013
Zveřejnit od: 12. 8. 2013
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BEDNÁŘOVÁ, Eva. \textit{Projekt využití nástrojů marketingového mixu při řízení gynekologicko?porodnického oddělení KNTB Zlín, a.s.}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/sm7zd8/.
Jak správně citovat práci
Bednářová, Eva. Projekt využití nástrojů marketingového mixu při řízení gynekologicko?porodnického oddělení KNTB Zlín, a.s.. Zlín, 2013. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 12.8.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 12. 8. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management ve zdravotnictví
Práce na příbuzné téma
-
Trendové nástroje řízení marketingového mixu startupového projektu
Veronika Medková -
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Adéla Halouzková -
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Kateřina Pavlicová -
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané prodejny
Nela Jurygáčková -
Nástroje marketingového komunikačního mixu Zámečku Petrovice
Nikol Kajsturová -
Návrh marketingového mixu vybraného podniku
Martina Magyaricsová -
Návrh marketingového mixu pro konkrétní podnik v oblasti pohostinství
Kateřina Dostálová -
Analýza marketingového mixu ve vybraném podniku
Denisa Burdová