Budování značky na finančně-poradenském trhu – Bc. Lenka Kápičková
Bc. Lenka Kápičková
Master's thesis
Budování značky na finančně-poradenském trhu
Brand building on financial advisory market
Abstract:
Diplomová práce pojednává o složkách strategického marketingu, na základě nichž je možno vytvořit marketingový plán a budovat značku. Tyto principy jsou aplikovány na finančně-poradenský trh, který za poslední dobu prošel velkými změnami a profesionalizuje se. Diplomová práce je určena všem finančně-poradenským firmám jako návod, jakým způsobem vybudovat svou vlastní značku a odlišit se na konkurenčním …moreAbstract:
The diploma thesis deals with the components of strategic marketing, on the basis of which it is possible to create a marketing plan and build a brand. These principles are applied to the financial advisory market, which has changed a lot recently and is becoming more professional. The diploma thesis is designed for all financial consulting companies as a guide on how to build your own brand and differentiate …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2022
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Martin Přibyl, Ph.D. MBA
- Reader: Leopold Tanner, MSc MBA
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTONNEWTON College a.s.
NEWTON UniversityMaster programme:
Economics and Management
Theses on a related topic
-
Marketingový plán
Klára Sonnková -
Marketingový plán
Natallia Liaonava -
Marketingový plán pro zvýšení konkurenceschopnosti vybrané firmy
Jan Záruba -
Marketingový plán ekologockého diáře Plan(t)er
Kateřina Uhlířová -
Business plan to establish a new coffee bar within the concept of social and environmental responsibility
Valeriya Shatskikh -
Management Plan obce Holašovice
Lucie Horčicová -
Marketing Management and marketing planning
Kristina Zhitnova -
New division of Mining Water in Bulgaria: Marketing Plan
Zuzana Štrofová