Martina Magyaricsová

Bakalářská práce

Návrh marketingového mixu vybraného podniku

Marketing mix design of a selected company
Anotace:
Hlavním cílem bakalářské práce je analyzovat marketinkový mix ve vybraném podniku a prostřednictvím marketingového průzkumu zjistit jeho vnímání ze strany spotřebitelů. Na základě výsledků analýzy a marketingového průzkumu budou navrženy doporučení pro zefektivnění marketingového mixu ve vybraném podniku. V teoretické části je aplikovaná literární rešerše české a zahraniční literatury, která objasní …více
Abstract:
The main objective of the bachelor thesis is to analyze the marketing mix in the selected company and to find out its perception by consumers through a marketing survey. Based on the results of the analysis and the marketing surcey, recommendations will be proposed to improve the effectiveness of the marketing mix in the selected company. In the theoretical part, a literature search of the Czech and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 5. 2024
  • Vedoucí: doc. Ing. Margaréta Nadányiová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Pavla Burešová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.

AMBIS vysoká škola, a.s.

Bakalářský studijní program / obor:
Management hotelnictví a cestovního ruchu / Management hotelnictví a cestovního ruchu