Martina Magyaricsová

Bachelor's thesis

Návrh marketingového mixu vybraného podniku

Marketing mix design of a selected company
Abstract:
Hlavním cílem bakalářské práce je analyzovat marketinkový mix ve vybraném podniku a prostřednictvím marketingového průzkumu zjistit jeho vnímání ze strany spotřebitelů. Na základě výsledků analýzy a marketingového průzkumu budou navrženy doporučení pro zefektivnění marketingového mixu ve vybraném podniku. V teoretické části je aplikovaná literární rešerše české a zahraniční literatury, která objasní …more
Abstract:
The main objective of the bachelor thesis is to analyze the marketing mix in the selected company and to find out its perception by consumers through a marketing survey. Based on the results of the analysis and the marketing surcey, recommendations will be proposed to improve the effectiveness of the marketing mix in the selected company. In the theoretical part, a literature search of the Czech and …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2024

Thesis defence

  • Date of defence: 28. 5. 2024
  • Supervisor: doc. Ing. Margaréta Nadányiová, Ph.D.
  • Reader: Ing. Pavla Burešová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.