Návrh marketingového mixu vybraného podniku – Martina Magyaricsová
Martina Magyaricsová
Bachelor's thesis
Návrh marketingového mixu vybraného podniku
Marketing mix design of a selected company
Abstract:
Hlavním cílem bakalářské práce je analyzovat marketinkový mix ve vybraném podniku a prostřednictvím marketingového průzkumu zjistit jeho vnímání ze strany spotřebitelů. Na základě výsledků analýzy a marketingového průzkumu budou navrženy doporučení pro zefektivnění marketingového mixu ve vybraném podniku. V teoretické části je aplikovaná literární rešerše české a zahraniční literatury, která objasní …moreAbstract:
The main objective of the bachelor thesis is to analyze the marketing mix in the selected company and to find out its perception by consumers through a marketing survey. Based on the results of the analysis and the marketing surcey, recommendations will be proposed to improve the effectiveness of the marketing mix in the selected company. In the theoretical part, a literature search of the Czech and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2024
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/lveju/
Thesis defence
- Date of defence: 28. 5. 2024
- Supervisor: doc. Ing. Margaréta Nadányiová, Ph.D.
- Reader: Ing. Pavla Burešová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MAGYARICSOVÁ, Martina. \textit{Návrh marketingového mixu vybraného podniku}. Online. Bachelor's thesis. Praha: The College of Regional Development and Banking Institute - AMBIS, a.s. 2024. Available from: https://theses.cz/id/smj46s/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS University
Bachelor programme / field:
Hotel and tourism management / Hotel and tourism management
Theses on a related topic
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový mix a strategický marketing ve vybraných službách
Jan Slanec -
Marketingový mix vo vybraných vinárstvach Malokarpatských vinohradov
Petra Klemová -
Bankový marketing, základné zásady, súvislosti, marketingový mix a postup vybranej komerčnej banky v SR
Boris Rezník -
Marketingový mix Still Create s.r.o.
Natália Šestáková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Darina Hojstričová