Návrh marketingového mixu vybraného podniku – Martina Magyaricsová
Martina Magyaricsová
Bakalářská práce
Návrh marketingového mixu vybraného podniku
Marketing mix design of a selected company
Anotace:
Hlavním cílem bakalářské práce je analyzovat marketinkový mix ve vybraném podniku a prostřednictvím marketingového průzkumu zjistit jeho vnímání ze strany spotřebitelů. Na základě výsledků analýzy a marketingového průzkumu budou navrženy doporučení pro zefektivnění marketingového mixu ve vybraném podniku. V teoretické části je aplikovaná literární rešerše české a zahraniční literatury, která objasní …víceAbstract:
The main objective of the bachelor thesis is to analyze the marketing mix in the selected company and to find out its perception by consumers through a marketing survey. Based on the results of the analysis and the marketing surcey, recommendations will be proposed to improve the effectiveness of the marketing mix in the selected company. In the theoretical part, a literature search of the Czech and …víceKlíčová slova
Marketingový mix hráči živá hra poker automaty turnaj Marketing mix players live game slots tournament
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2024
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/lveju/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2024
- Vedoucí: doc. Ing. Margaréta Nadányiová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Pavla Burešová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS vysoká škola, a.s.
Bakalářský studijní program / obor:
Management hotelnictví a cestovního ruchu / Management hotelnictví a cestovního ruchu
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový mix a strategický marketing ve vybraných službách
Jan Slanec -
Marketingový mix vo vybraných vinárstvach Malokarpatských vinohradov
Petra Klemová -
Bankový marketing, základné zásady, súvislosti, marketingový mix a postup vybranej komerčnej banky v SR
Boris Rezník -
Marketingový mix Still Create s.r.o.
Natália Šestáková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Darina Hojstričová