Bc. Jan Tříška
Master's thesis
Perspektiva informačního průmyslu
Perspective of Information Industry
Abstract:
Práce začíná teoretickou částí, v níž je zahrnut stručný popis vývoje internetu a počátky internetové publicistiky. Dále jsou uvedeny základní charakteristiky webové redakce a marketingové nástroje používané k propagaci a publikování na webu. V praktické části je shrnuta současná situace webových redakcí v České republice a struktura jejich fungování. Následující výzkum pak rozebírá perspektivy a tendence …moreAbstract:
The paper begins with the theoretical part, which consists of a brief summary of the evolution of the Internet and the origins of online journalism. Further, the main characteristics of web editorial office, and marketing tools used for online promotion are described. The practical part depicts the current situation and functioning of online journalism in the Czech Republic. The subsequent research …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 6. 2014
Identifier:
http://is.vsh.cz/th/5588/vsh_m/
Thesis defence
- Date of defence: 27. 8. 2014
- Supervisor: PhDr. Jaroslav Holoubek
- Reader: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Průmysl 4.0: Perspektiva řízení lidských zdrojů
Veronika Bučková -
Příprava mapových listů III. vojenského mapování pro publikování na webu
Eva HABRYCHOVÁ -
Building Digital Designer Portfolio Using Web Publishing Tools
Iulia Shkatova -
Design and development of a web application for archiving and publishing image documentation in orthopaedics
Adam Kollár -
Marketingová strategie pro společnost DCD Publishing s.r.o.
Natálie Pallová -
Komunikační strategie sociálních sítí Jan Melvil Publishing za účelem budování image
Nikola Valuchová -
Corporate publishing jako efektivní nástroj marketingové komunikace společnosti Vodafone Czech Republic a.s.
Radek Benda -
S-publishing na českém trhu
Nikola Linhartová