Využití interaktivní knihy u dětí se sluchovým postižením v předškolním věku – Bc. Zuzana Teichgrabová
Bc. Zuzana Teichgrabová
Bakalářská práce
Využití interaktivní knihy u dětí se sluchovým postižením v předškolním věku
Use of interactive book for children with hearing impairment in preschool age
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá využitím vytvořené interaktivní knihy u dětí předškolního věku se sluchovým postižením. Cílem práce bylo zjistit, zda interaktivní kniha může rozvíjet znakovou zásobu vybrané skupiny dětí. Teoretická část bakalářské práce předkládá základní informace o sluchovém postižení a interaktivní knize. Zabývá se anatomií sluchu, etiologií sluchového postižení a nabízí přehled diagnostických …víceAbstract:
The bachelor thesis is focused on the use of created interactive book in preschool children with hearing impairment. The aim of this work was to find out whether an interactive book can develop the character stock of a selected group of children. The theoretical part of the thesis presents basic information about hearing impairment and an interactive book. It deals with hearing anatomy, hearing etiology …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2020
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/rhaay/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2020
- Vedoucí: PhDr. Lenka Doležalová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Marína Štibrányiová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Komunikační dovednosti pracovníků v cestovním ruchu se zaměřením na ubytovací služby
Kseniia Bobyleva -
Pohybové chvilky rozvíjející emoční inteligenci, sociální a komunikační dovednosti pro děti 4.–7. ročníku ZŠ
Anna Mecerodová -
Komunikační dovednosti dětí základní školy vyrůstajících ve vícejazyčném prostředí
Berenika Šenková -
Komunikační dovednosti u dětí ve věku od dvou do čtyř let
Kateřina Odehnalová -
Prezentační a komunikační dovednosti manažera ve vybrané organizaci
Mariia Volkova -
Family Intervention in Speech Communication Competencies for Hearing Families of Children with Hearing Impairment
Lin LI -
Český a ruský znakový jazyk v lingvistickém a kulturním kontextu
Ludmila Rakovská -
Analýza nabídky kurzů českého znakového jazyka pro studenty oboru surdopedie v Brně
Hana Pichlová