Výchovné metody užité učitelkou mateřské školy – Klára KOZIELOVÁ
Klára KOZIELOVÁ
Bachelor's thesis
Výchovné metody užité učitelkou mateřské školy
Educational methods used by teacher of kindergarten
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na výchovné metody užité učitelkou mateřské školy. Hlavní část této práce je věnována rozdělení těchto výchovných metod, které uvádí různí autoři ve svých publikacích. Dále zde autorka podrobněji popisuje jejich charakteristiku, kladné či záporné stránky vybraných metod a také jejich následné, možné využití ve výchovně vzdělávacím procesu. Zbylá témata teoretické části …moreAbstract:
The thesis is focused on the educational methods which are used by teacher in kindergarten. The main part of this work is devoted to the distribution of educational methods which are listed by various authors in their publications. Next, the author describes in details their characteristics, positive or negative aspects of selected methods and their subsequent, possible use in the educational process …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 4. 2013
Accessible from:: 5. 4. 2013
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Alexandra Tomášová
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
KOZIELOVÁ, Klára. Výchovné metody užité učitelkou mateřské školy. Ostrava, 2013. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 5.4.2013
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 5. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / field:
Specialization - Pedagogy / Teaching at Pre-School Level
Theses on a related topic
-
Vliv epilepsie na výchovně vzdělávací proces
Kateřina Jašová -
Výchovně-vzdělávací proces u dvouletého dítěte v mateřské škole
Nikola DANIELOVÁ -
Vojenské lezení jako výchovně vzdělávací proces
Adam JAHN -
Výchovně vzdělávací proces žáků s odlišným mateřským jazykem na 1. stupni základní školy
Kateřina SVOBODOVÁ -
Dysfunkční rodina a její vliv na výchovně vzdělávací proces pubescentních žáků
Lucie BUŠKOVÁ -
Vztah mezi učitelem a žákem a jeho vliv na výchovně vzdělávací proces
Monika Veselá -
Výchovně vzdělávací proces v kontextu vzdělávání žáka se speciálními potřebami
Jana Vlčková -
Vliv násilí v rodině na výchovně vzdělávací proces v podmínkách výchovného ústavu
Lenka Jágriková