Využití marketingového výzkumu v procesu vývoje a optimalizace produktu – Bc. Romana Jirsová
Bc. Romana Jirsová
Master's thesis
Využití marketingového výzkumu v procesu vývoje a optimalizace produktu
Use of marketing research in the development process and product optimization
Abstract:
Práce se zabývá potřebnou teorií pro realizaci marketingového plánování a provádění marketingových šetření. Teorii této problematiky shrnuje z řady zdrojů. Teoretické koncepty a metodiky jsou použity na přípravu podkladů managementu vybrané zdravotnické laboratoře, jak v konkurenčním prostředí daného regionu navrhnout nové služby a segmentovat zákazníky, aby bylo dosaženo zvýšení produkce s maximálním …moreAbstract:
This thesis deals with the theory of implementing marketing planning and conducting marketing surveys. The theory has been gathered from a number of sources. The theoretical concepts and methodologies mentioned are used in proposing new strategies to the management of a selected medical laboratory, dealing with their competitive environment and with the segmentation of its customers, in order to increase …moreKeywords
Marketing služeb makroanalýza mikroanalýza marketingový výzkum metody marketingového výzkumu techniky marketingového výzkumu plán marketingového šetření produkt dotazníkové šetření laboratorní medicína veterinární medicína pracovní lékařství klinické konzultační služby Marketing services macroanalysis microanalysis marketing research marketing research methods marketing research techniques marketing plan investigations a product survey laboratory medicine veterinary medicine occupational medicine clinical consulting services
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2013
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/vom1q/
Thesis defence
- Date of defence: 11. 6. 2013
- Supervisor: PhDr. Iva Petrová
- Reader: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Projektivní techniky v marketingovém výzkumu
Tomáš Saladiak -
Projektivní techniky v marketingovém výzkumu
Helena Leszczynska -
Projektivní techniky v marketingovém výzkumu
Eliška Drahovzalová -
Projektivní techniky v marketingové komunikaci
Kateřina Borovičková -
Techniky marketingového výzkumu
Hana AUTERSKÁ -
Marketingová analýza výrobců dílů a komponent letecké techniky v České republice
Nikola Kostiuková -
Materiálová segmentace výrobců zdravotnické techniky České republiky
Markéta Širůčková -
Manipulační techniky v marketingové komunikaci tržního segmentu rychloobrátkového zboží (FMCG)
Karolína Koblížková