Bc. Radoslav BERNATÍK

Bakalářská práce

Marketing jako faktor konkurenceschopnosti firmy Greiner packaging Slušovice, s.r.o.

Marketing as a competitive strength factor of company greiner packaging slušovice, s.r.o.
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je návrh na zdokonalení konkurenceschopnosti firmy greiner packaging slušovice, s.r.o. Práce je rozdělena na dvě části {--} teoretickou a praktickou. Teoretická část se zaměřuje v obecné rovině na problematiku marketingu, konkurenceschopnosti a konkurenční strategie. Praktická část se zabývá analýzou současného stavu firmy a návrhem na zdokonalení konkurenceschopnosti firmy …více
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is making a suggestion for a competitive advantage improvement in Greiner packaging Slusovice, s.r.o. The thesis has a two part {--} theoretical and practical. The theoretical part describes globally marketing questions, competitive advantages and competitive strategies. The practical part is deal with analysing of a present company status and it suggests a company competitive …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 5. 2009
Identifikátor: 13334

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2009
  • Vedoucí: Ing. Pavel Taraba

Citační záznam

Jak správně citovat práci

BERNATÍK, Radoslav. Marketing jako faktor konkurenceschopnosti firmy Greiner packaging Slušovice, s.r.o.. Uherské Hradiště, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta technologická

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 27. 05. 2009

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta technologická
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.