Marketing jako faktor konkurenceschopnosti firmy Greiner packaging Slušovice, s.r.o. – Bc. Radoslav BERNATÍK
Bc. Radoslav BERNATÍK
Bachelor's thesis
Marketing jako faktor konkurenceschopnosti firmy Greiner packaging Slušovice, s.r.o.
Marketing as a competitive strength factor of company greiner packaging slušovice, s.r.o.
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je návrh na zdokonalení konkurenceschopnosti firmy greiner packaging slušovice, s.r.o. Práce je rozdělena na dvě části {--} teoretickou a praktickou. Teoretická část se zaměřuje v obecné rovině na problematiku marketingu, konkurenceschopnosti a konkurenční strategie. Praktická část se zabývá analýzou současného stavu firmy a návrhem na zdokonalení konkurenceschopnosti firmy …moreAbstract:
The aim of this bachelor thesis is making a suggestion for a competitive advantage improvement in Greiner packaging Slusovice, s.r.o. The thesis has a two part {--} theoretical and practical. The theoretical part describes globally marketing questions, competitive advantages and competitive strategies. The practical part is deal with analysing of a present company status and it suggests a company competitive …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 5. 2009
Identifier:
13334
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2009
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BERNATÍK, Radoslav. \textit{Marketing jako faktor konkurenceschopnosti firmy Greiner packaging Slušovice, s.r.o.}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Technology. 2009. Available from: https://theses.cz/id/sn9ujw/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
BERNATÍK, Radoslav. Marketing jako faktor konkurenceschopnosti firmy Greiner packaging Slušovice, s.r.o.. Uherské Hradiště, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta technologická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 27. 05. 2009
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta technologickáPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of TechnologyBachelor programme / field:
Economics and Management / Logistics and Management
Theses on a related topic
-
Analyza marketingového mixu vybrané společnosti
Marie Suchánková -
Strategická analýza vnějšího prostředí konkrétního podniku s využitím Porterova modelu pěti sil.
Markéta Albrechtová -
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Analýza lyžařského areálu jako podklad k rekonstrukci hotelu v lyžařském prostředí
Adam Klíma -
Strategická analýza a tvorba strategie
Markéta Žilková -
Analýza marketingových komunikačních nástrojů ve společnosti Hama s.r.o.
Tom Trepeš -
Riziková analýza zařazení u Policie České republiky na obvodním oddělení a ve Službě kriminální policie a vyšetřování
Setzer Setzer -
Získání a rozšíření klientely na základě efektu WOM a eWOM u hotelu Endemit
Monika Dobiášová