Bc. Radoslav BERNATÍK

Bachelor's thesis

Marketing jako faktor konkurenceschopnosti firmy Greiner packaging Slušovice, s.r.o.

Marketing as a competitive strength factor of company greiner packaging slušovice, s.r.o.
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je návrh na zdokonalení konkurenceschopnosti firmy greiner packaging slušovice, s.r.o. Práce je rozdělena na dvě části {--} teoretickou a praktickou. Teoretická část se zaměřuje v obecné rovině na problematiku marketingu, konkurenceschopnosti a konkurenční strategie. Praktická část se zabývá analýzou současného stavu firmy a návrhem na zdokonalení konkurenceschopnosti firmy …more
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is making a suggestion for a competitive advantage improvement in Greiner packaging Slusovice, s.r.o. The thesis has a two part {--} theoretical and practical. The theoretical part describes globally marketing questions, competitive advantages and competitive strategies. The practical part is deal with analysing of a present company status and it suggests a company competitive …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 5. 2009
Identifier: 13334

Thesis defence

  • Date of defence: 10. 6. 2009

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

BERNATÍK, Radoslav. Marketing jako faktor konkurenceschopnosti firmy Greiner packaging Slušovice, s.r.o.. Uherské Hradiště, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta technologická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 27. 05. 2009

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta technologická
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.