Marketing jako faktor konkurenceschopnosti firmy Greiner packaging Slušovice, s.r.o. – Bc. Radoslav BERNATÍK
Bc. Radoslav BERNATÍK
Bachelor's thesis
Marketing jako faktor konkurenceschopnosti firmy Greiner packaging Slušovice, s.r.o.
Marketing as a competitive strength factor of company greiner packaging slušovice, s.r.o.
Anotácia:
Cílem této bakalářské práce je návrh na zdokonalení konkurenceschopnosti firmy greiner packaging slušovice, s.r.o. Práce je rozdělena na dvě části {--} teoretickou a praktickou. Teoretická část se zaměřuje v obecné rovině na problematiku marketingu, konkurenceschopnosti a konkurenční strategie. Praktická část se zabývá analýzou současného stavu firmy a návrhem na zdokonalení konkurenceschopnosti firmy …viacAbstract:
The aim of this bachelor thesis is making a suggestion for a competitive advantage improvement in Greiner packaging Slusovice, s.r.o. The thesis has a two part {--} theoretical and practical. The theoretical part describes globally marketing questions, competitive advantages and competitive strategies. The practical part is deal with analysing of a present company status and it suggests a company competitive …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 5. 2009
Identifikátor:
13334
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2009
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BERNATÍK, Radoslav. \textit{Marketing jako faktor konkurenceschopnosti firmy Greiner packaging Slušovice, s.r.o.}. Online. Bakalárska práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Technology. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/sn9ujw/.
Jak správně citovat práci
BERNATÍK, Radoslav. Marketing jako faktor konkurenceschopnosti firmy Greiner packaging Slušovice, s.r.o.. Uherské Hradiště, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta technologická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 27. 05. 2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta technologickáPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of TechnologyBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Logistics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Analyza marketingového mixu vybrané společnosti
Marie Suchánková -
Strategická analýza vnějšího prostředí konkrétního podniku s využitím Porterova modelu pěti sil.
Markéta Albrechtová -
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Analýza lyžařského areálu jako podklad k rekonstrukci hotelu v lyžařském prostředí
Adam Klíma -
Strategická analýza a tvorba strategie
Markéta Žilková -
Analýza marketingových komunikačních nástrojů ve společnosti Hama s.r.o.
Tom Trepeš -
Riziková analýza zařazení u Policie České republiky na obvodním oddělení a ve Službě kriminální policie a vyšetřování
Setzer Setzer -
Získání a rozšíření klientely na základě efektu WOM a eWOM u hotelu Endemit
Monika Dobiášová