Ekonomická analýza vybraného podniku – Bc. Anežka Kotlasová
Bc. Anežka Kotlasová
Diplomová práce
Ekonomická analýza vybraného podniku
Economic analysis of a chosen company
Anotace:
Cílem diplomové práce „Ekonomická analýza vybraného podniku“ je provést hodnocení ekonomické výkonnosti podniku Stroje, s.r.o. s využitím relevantních nástrojů. V rámci teoretické části je pozornost zaměřena na vymezení pojmu ekonomická analýza a vymezení metod kvantitativní a kvalitativní analýzy. Tento teoretický základ je následně v praktické části aplikován na analyzovaný podnik. Poslední kapitola …víceAbstract:
The goal of the thesis “Economic analysis of a chosen company“ is to evaluate the economic performance of a company Stroje, s.r.o. using the relevant instruments of economic analysis. The focus is on defining the concept of economic analysis and defining methods of quantitative and qualitative analysis in the theoretical part. The theoretical basis is then applied in the practical part to the analyzed …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/d76ur/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2017
- Vedoucí: doc. Ing. Bc. Petr Suchánek, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Ing. Martin Štěrba
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Analyza marketingového mixu vybrané společnosti
Marie Suchánková -
Strategická analýza vnějšího prostředí konkrétního podniku s využitím Porterova modelu pěti sil.
Markéta Albrechtová -
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Analýza lyžařského areálu jako podklad k rekonstrukci hotelu v lyžařském prostředí
Adam Klíma -
Strategická analýza a tvorba strategie
Markéta Žilková -
Analýza marketingových komunikačních nástrojů ve společnosti Hama s.r.o.
Tom Trepeš -
Analyza marketingového mixu vybrané společnosti
Marie Suchánková -
Vliv vnějšího a vnitřního prostředí hotelu na jeho ekonomickou stabilitu
Miroslav Koťátko