Zdeňka CHYTILOVÁ
Bachelor's thesis
Toponymie obce Čeladná jako námět do výuky
Toponymy of the village Čeladná as a teaching proposal
Abstract:
Cílem práce je navrhnout námět do výuky toponymie na základní škole.Abstract:
The aim of the thesis is to propose a topic for the teaching of toponymy at elementary school.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2018
Thesis defence
- Date of defence: 5. 6. 2018
- Supervisor: Mgr. Barbara Baarová
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
CHYTILOVÁ, Zdeňka. Toponymie obce Čeladná jako námět do výuky. Ostrava, 2018. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Přírodovědecká fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Přírodovědecká fakultaUniversity of Ostrava
Faculty of ScienceBachelor programme / field:
Geography / Ge-Hi 2ob.
Theses on a related topic
-
Návrh naučné stezky o významu vody v krajině v okolí vodní nádrže Mostiště
Kristýna Kovářová -
Začlenění dálkového průzkumu Země do výuky geografie na tématu místní krajiny v okolí základní školy Boženy Němcové v Sokolově
Karel Štěrba -
Role vegetace v koloběhu vody v krajině - vliv badatelské výuky na úroveň žákovského porozumění tématu
Michaela KOUDELKOVÁ -
Role vegetace v distribuci solární energie a koloběhu vody v krajině - vliv badatelské výuky na úroveň žákovského porozumění tématu
Tereza BRČÁKOVÁ -
Problematika mezipředmětových vztahů přírodopis - zeměpis - fyzika ve výuce tématu role vegetace v koloběhu vody v krajině na ZŠ z pohledu studentů učitelství přírodopisu pro ZŠ
Veronika RAJTMAJEROVÁ -
Návrh projektové výuky v prostředí školní zahrady k tématu klimatizační role vegetace v krajině
Matěj ŽEJDL -
Terénní výuka v rekultivované krajině na Mostecku
Radka JANÁČKOVÁ -
Sonda úrovně žákovského porozumění interdisciplinárním zákonitostem v problematice funkce vegetace v krajině
Natálie HOTAŘOVÁ