Bc. Miroslav Boháč
Bachelor's thesis
Mystery shopping
Mystery Shopping
Abstract:
Cílem bakalářské práce je objasnit metodu marketingového výzkumu zvanou Mystery shopping. Teoretická část práce popisuje marketingový výzkum obecně a dále podrobněji popisuje metodu Mystery shopping. V praktické části bylo zrealizováno empirické šetření v reálném prostředí firmy Feel Real s.r.o.Abstract:
The aim of the bachelor thesis is to clarify one of the marketing research method called Mystery shopping. The theoretical part of the thesis describes the marketing research in general and further in detail describes the method of Mystery shopping. In the practical part was implemented empirical survey withinin a real business environment of Feel Real Ltd company.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2017
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/k3t53/
Thesis defence
- Date of defence: 6. 6. 2017
- Supervisor: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
- Reader: Ing. Martin Švehla
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Mystery shopping ve službách
Lucyna Byrtusová -
Mystery shopping ve vybraných maloobchodních jednotkách
Kateřina Holubová -
Mystery shopping ve vybraných maloobchodních jednotkách
Nikola Holzeplová -
Mystery shopping - realizace konkrétního projektu
Tereza Woznicová -
Mystery shopping - realizace konkrétního projektu
Štěpánka Kašparová -
Marketingový výzkum kvality služeb vybrané společnosti pomocí metody Mystery Shopping
Lucie Tomášková -
Mystery shopping - výhody a nevýhody
Michal Šindelář