Kateřina Molišová

Bakalářská práce

Eye-tracking a jeho uplatnění při ověření míry registrace reklamního sdělení v tiskové inzerci

Eye-tracking and its use in verification of degree of advertising message perception in printed advertisement
Anotace:
První část práce zahrnuje seznámení s metodou měření oční kamerou (eye-tracking), popisuje její historii, principy a odvětví, kde se tato metoda využívá. Teoretická část se také věnuje tématu zraku a jeho zákonitostí, na nichž je metoda měření oční kamerou založena. Praktická část pak popisuje uskutečněné měření na vybraném vzorku stránek časopisu obsahujících inzerci, s cílem zjistit do jaké míry …více
Abstract:
The first part of the Thesis introduces the eye-tracking method and describes its history, principles and branches where this method is used. The theoretical part also deal with the theme of vision and its principles on which the eye-tracking is based. The practical part describes the measurements with the sample of magazine pages containing an advertisement. The aim of the measurements was to find …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 7. 2017
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Markéta Držková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Molišová, Kateřina. Eye-tracking a jeho uplatnění při ověření míry registrace reklamního sdělení v tiskové inzerci. Pardubice, 2017. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta chemicko-technologická