Bc. Pavel Pfauser

Diplomová práce

Etika v online reklamě

Ethics in Online Advertising
Anotace:
Tématem mé diplomové práce je etika v internetové reklamě. V teoretické části se práce zaměřuje na vymezení pojmů etika s důrazem na prostředí internetu. Vymezuje zde pohled na etiku jak ze strany uživatelů internetu, tak ze strany zadavatelů reklam. Zároveň se zde zabývá popisem a rozborem etického kodexu Rady pro reklamu a etického kodexu sdružení SPIR. V další části pak představuje pojem internetová …více
Abstract:
The topic of my thesis is the ethics of Internet advertising. In the theoretical part is focused on notions of ethics with emphasis on an internetu. There defining view of ethics from both internet users and by the contracting-Vatel ads. At the same time there dealing with description and analysis of the code of ethics of the Council for re-deception and ethical code SPIR association. The next section …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: prof. PhDr. Pavel Horňák, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Pfauser, Pavel. Etika v online reklamě. Zlín, 2017. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe