Spoločenská zodpovednosť podnikov a sociálny aktivizmus značky - kontexty medzinárodných a lokálnych trhov. – Ema Martincová
Ema Martincová
Bakalářská práce
Spoločenská zodpovednosť podnikov a sociálny aktivizmus značky - kontexty medzinárodných a lokálnych trhov.
Corporate social responsibility and social activism - contexts of international and local markets.
Abstract:
MARTINCOVÁ, Ema. Corporate Social Responsibility as a Tool for Building Brand Loyalty and Image in the Gastronomy Sector. [Bachelor's Thesis] University College Prague. Bratislava: 2025. The aim of the bachelor's thesis is to analyze the impact of Corporate Social Responsibility (CSR) activities on customer loyalty and brand perception within the context of the Bratislava gastronomy sector. The theoretical …víceAbstract:
MARTINCOVÁ, Ema. Spoločenská zodpovednosť podnikov ako nástroj budovania lojality a imidžu značky v gastronomickom sektore. [Bakalárska práca] University College Prague. Bratislava: 2025. Cieľom bakalárskej práce je analyzovať vplyv aktivít spoločenskej zodpovednosti podnikov (CSR) na lojalitu zákazníkov a vnímanie značky v kontexte bratislavského gastronomického sektora. Teoretická časť práce sa zameriava …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 6. 2025
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/clp5w/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 9. 2025
- Vedoucí: Ing. Tatiana Leporis
- Oponent: prof. PhDr. Ľudovít Hajduk, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS vysoká škola, a.s.
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní management a marketing / Řízení digitálního marketingu
Práce na příbuzné téma
-
Spoločenská zodpovednosť podnikov na vnútornom trhu EÚ
Zuzana Hlinická -
CSR marketing oděvních řetězců a jejich postoj k udržitelnosti
Barbora Jasínková -
Green marketing – CSR a marketing Plzeňského Prazdroje
Eva Soudková -
Společenská odpovědnost firem a sociální marketing
Anna Okorokova -
CSR politika a aktivity v bankovním prostředí a jejich vnímání klienty
Štěpán Frank -
Společensky odpovědný marketing v praxi českých a mezinárodních obchodních společností
Klára ŠEBESTOVÁ -
CSR a její role v marketingových aktivitách vybraných společností
Kristýna Cigáňová -
Environmentálny pilier CSR v kontexte marketingovej komunikácie vybraného podniku
Letková Letková