Bc. Václav Loubek
Diplomová práce
Budoucnost tištěných médií
The Future of Printed Media
Anotace:
Diplomová práce se zabývá příležitostmi, které z pohledu marketingové komunikace přináší pokrok v oblasti publikování a distribuce dříve tištěných médií, zejména novin a časopisů. Teoretická část práce shrnuje poznatky z dostupných zdrojů o historii a současnosti digitálního publikování, jeho využití pro marketingovou komunikaci a nových cestách v monetizaci publikovaného obsahu a samotného nosiče …víceAbstract:
This diploma thesis deals with the opportunities, carried in the point of vew of marketing communications by the development in the field of publishing and distribution of originally printed media, mainly newspapers and magazines. The theoretical section summarizes the knowledge of available sources about the history and presence of digital publishing, its utilization for marketing communications and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2016
Zveřejnit od: 22. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Loubek, Václav. Budoucnost tištěných médií. Zlín, 2016. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 22.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 22. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Počítačové úpravy digitální fotografie pro vědecké publikování
Lukáš Staněk -
Digitální marketing ve vzdělávacích institucích
Daniel Jablonský -
Vliv internetu na tištěná média
Kateřina Kykalová