Silvie Hanáčková

Bakalářská práce

Význam filozofie výchovy pro teorii a praxi sociální pedagogiky

The Importance of Philosophy of Education for Theory and Practice of Social Pedagogy
Anotace:
Autorka se zabývá životním příběhem teprve osmnáctiletého chlapce, který nepoznal výchovu v rodinném prostředí. Okolnosti, do kterých přišel na tento svět, jej uvrhly do ústavní péče a podivná shoda náhod jej v ní "uvěznila" až doposud. Autorka se pokouší o empatický vhled do jeho mladé duše. Optikou osmnáctiletého mladíka se, spolu s lidmi, kteří určitý časový úsek vstoupili do jeho života, snaží …více
Abstract:
The author deals with a life story of an only eighteen years old boy, who has not experienced a family life. The circumstances, of his birth, put him into an institutional care and since that he has been "imprisoned" in it due a strange coincidence. The author is trying todescribe an emphatetic insight into his young soul. She is also trying through thee yes of a young man and people who influenced …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2015
Zveřejnit od: 29. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Hanáčková, Silvie. Význam filozofie výchovy pro teorii a praxi sociální pedagogiky. Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 29.4.2015

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 29. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta humanitních studií

Bakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika